Contabil

  • Afaceri și Finanțe, Funcționar contabil, contabilitate și audit
  • Constanta, Constanta
  • 2 weeks ago
  • 3050 - 4000 lei net
  • Full time
  • Private
  • Urgent

Job Description

Căutăm CONTABIL pentru partenerul nostru din Constanța, România. Hai să lucrezi într-o echipă dinamică și plină de energie.

Vei acționa într-o organizație care este activă în sectorul industriei energiei regenerabile și își crește constant afacerile atât la nivel local, cât și internațional. De asemenea, te vei confrunta cu un mediu de lucru atractiv, cu oportunități atât interesante, cât și provocatoare și cu perspective de carieră pe termen lung.

Key Responsibilities

  • Contabilizează facturile emise pentru clienții interni; 

  • Înregistrează încasările și plățile în lei conform extrasului de cont; 

  • Operează avansurile din trezorerie conform deconturilor; 

  • Înregistrează facturi de prestații furnizori interni; 

  • Înregistrează deconturi

  • Înregistrează intrări de marfă în baza documentelor primite de la magazie (facturi interne, facturi externe, DVI și NIR).

  • Întocmește săptămânal lista facturilor emise și neîncasate și lista avansurilor disponibile în lei; 

  • Întocmește liste de avansuri din trezorerie.

  • operarea zilnică a facturilor emise, a încasărilor pe facturi și în avans; 

  • operarea zilnică a facturilor de la furnizori pentru prestații diverse, precum și a plăților către aceștia; 

  • verificarea zilnică a soldurilor din bancă, casă și avansuri din trezorerie în lei; 

  • încadrarea corectă a documentelor contabilizate pe venituri și cheltuieli si alocarea corecta a sumelor pe centre de cost

  • verificarea deconturilor intocmite de personalul intern si inregistrarea corespunzatoare a acestora

  • Preferabil cunostințe programul SAGA, sau obligatoriu experiență in lucrul cu un alt prgram de contabilitate

  • îmbunătățirea permanentă a pregătirii sale profesionale și de specialitate; 

  • păstrarea confidențialității informațiilor și a documentelor legate de firmă; 

  • utilizarea resurselor existente exclusiv în interesul firmei; 

  • respectarea prevederilor normativelor interne și a procedurilor de lucru privitoare la postul său.

Skill & Experience

  • studii economice