Assistant Manager

  • Afaceri și Finanțe, Administrativ
  • Bucuresti, Bucuresti Sectorul 1
  • 2 years ago
  • 2050 - 3000 lei net
  • Full time

Job Description

Coordonăm un proces de recrutare pentru partenerul nostru de business, o clinică stomatologică formată din medici cu o vastă experiență în domeniu și multiple specializări, care împreună cu profesori universitari și specialiști cu recunoaștere internațională, formează o echipa puternică de profesioniști ce acoperă toată gama de servicii stomatologice și de radiologie dentară., premiată și recomandată la nivel internațional, cu o abordare inovatoare și creativă orientată către client.

Localizare:

  • București: Strada Academiei

Key Responsibilities

  • Primirea corespondenţei (trimisă prin poştă, electronic), înregistrarea şi distribuirea personalului căruia i-a fost repartizată.

  • Expedierea corespondenţei realizată de personalul prin poştă/curier, electronic;

  • Preluarea şi direcţionarea corespunzătoare a apelurilor telefonice (dacă persoanele solicitate nu sunt disponibile, preia în scris mesajele şi le transmite către acestea).

  • Îndeplinirea tututor formalităţilor legate de recepţia clienţilor, furnizorilor, partenerilor de afaceri.

  • Asigurarea suportului administrativ în vederea programarii pacientilor precum și managementul acestora în aplicatia folosita de catre clinică.

  • Asigurarea suportului administrativ și asistență pentru soluționarea problemelor personale ale managementului, asociați (limitate la programări, rezervări, plasarea unor comenzi).

  • Menţinerea unui sistem eficient, logic şi sigur al îndosarierii tuturor documentelor gestionate asigurându-se ca acestea sunt aşezate în ordine cronologică.

  • Gestionarea bazei de date cu clienții și furnizorii şi a evidenţei încasărilor înregistrate sau a plăţilor efectuate de societate, pentru a o preda către persoana care se ocupă de contabilitatea

  • Redactarea diverselor documente administrative la solicitarea persoanelor cărora se subordonează și / sau a Medicilor asociaţi sau colaboratori.

Skill & Experience

  • studii medii sau superioare;

  • capacitate foarte bună de comunicare şi relaţionare;

  • pragmatism şi meticulozitate în realizarea sarcinilor;

  • capacitate de adaptare la situaţii noi;

  • cunoştinţe foarte bune de limba engleză, scris şi vorbit;

  • cunoştinţe de utilizare a calculatorului (Microsoft Office, Internet, etc.), a copiatorului, etc.

  • experienta in domeniul medical