
Assistant Manager
- Afaceri și Finanțe, Administrativ
- Bucuresti, Bucuresti Sectorul 1
- 2 years ago
- 2050 - 3000 lei net
- Full time
Coordonăm un proces de recrutare pentru partenerul nostru de business, o clinică stomatologică formată din medici cu o vastă experiență în domeniu și multiple specializări, care împreună cu profesori universitari și specialiști cu recunoaștere internațională, formează o echipa puternică de profesioniști ce acoperă toată gama de servicii stomatologice și de radiologie dentară., premiată și recomandată la nivel internațional, cu o abordare inovatoare și creativă orientată către client.
Localizare:
București: Strada Academiei
Primirea corespondenţei (trimisă prin poştă, electronic), înregistrarea şi distribuirea personalului căruia i-a fost repartizată.
Expedierea corespondenţei realizată de personalul prin poştă/curier, electronic;
Preluarea şi direcţionarea corespunzătoare a apelurilor telefonice (dacă persoanele solicitate nu sunt disponibile, preia în scris mesajele şi le transmite către acestea).
Îndeplinirea tututor formalităţilor legate de recepţia clienţilor, furnizorilor, partenerilor de afaceri.
Asigurarea suportului administrativ în vederea programarii pacientilor precum și managementul acestora în aplicatia folosita de catre clinică.
Asigurarea suportului administrativ și asistență pentru soluționarea problemelor personale ale managementului, asociați (limitate la programări, rezervări, plasarea unor comenzi).
Menţinerea unui sistem eficient, logic şi sigur al îndosarierii tuturor documentelor gestionate asigurându-se ca acestea sunt aşezate în ordine cronologică.
Gestionarea bazei de date cu clienții și furnizorii şi a evidenţei încasărilor înregistrate sau a plăţilor efectuate de societate, pentru a o preda către persoana care se ocupă de contabilitatea
Redactarea diverselor documente administrative la solicitarea persoanelor cărora se subordonează și / sau a Medicilor asociaţi sau colaboratori.
studii medii sau superioare;
capacitate foarte bună de comunicare şi relaţionare;
pragmatism şi meticulozitate în realizarea sarcinilor;
capacitate de adaptare la situaţii noi;
cunoştinţe foarte bune de limba engleză, scris şi vorbit;
cunoştinţe de utilizare a calculatorului (Microsoft Office, Internet, etc.), a copiatorului, etc.
experienta in domeniul medical