BIM Manager, București

  • Afaceri și Finanțe, Manager Servicii Administrative
  • Bucuresti, Bucuresti Sectorul 1
  • 2 months ago
  • 10050 - 11000 lei net
  • Full time

Job Description

BIM Manager
Rolul unui BIM Manager este de a dezvolta, coordona si promova avantajele utilizării tehnologiei si a metodelor digitale de lucru.

Managerul BIM va fi subordonat Directorului Tehnic și va lucra în strânsă colaborare cu Liderul de Proiect (Team Leader, Project Leader, Coordonator departament specialitate);

Nivel calificare / Educație

Obligatoriu – studii superioare (Absolvent facultate de arhitectură, facultate de inginerie – rezistenta/instalați);
Absolvent studii superioare de tip „BIM tehnician”/ master BIM manager – reprezintă un avantaj;

Experiență practică

BIM manager/Coordonator BIM (> 5 ani experiență)
Studii superioare în domeniul proiectării (arhitectură, inginerie)
Calificare/experiența dovedită – poziție similară – minim 2 ani

Cunoștințe de sistem

Capabil să gestioneze produse software, inclusiv, dar fără a se limita la, încorporarea de noi versiuni, menținerea software-ului moștenit și personalizarea software-ului pentru nevoile specifice ale proiectului
Capabil să implementeze software de suport suplimentar pentru BIM
Evaluarea noilor software și tehnologii legate de BIM

Key Responsibilities

  • Responsabil pentru dezvoltarea și implementarea fluxului de lucru BIM și pentru promovarea utilizării standard a BIM și a Revit în cadrul companiei;

  • Supraveghează utilizarea software-ului BIM/Revit la nivelul întregii companii, inclusiv instalarea, configurarea, întreținerea și rezolvarea problemelor utilizatorilor BIM;

  • Contribuie la calificarea și supravegherea activităților zilnice cu privire la lucrul în BIM – a Coordonatorilor BIM / Team Leaderilor / Project Leaderilor;

  • Oferă suport fiecărei echipe de proiect prin (1) gestionarea și crearea de fișiere și șabloane pentru biblioteca de conținut, (2) crearea și aplicarea standardelor și (3) evaluarea modelelor de proiect;

  • Sprijină dezvoltarea proiectelor, ajutând echipele să dezvolte strategii pentru livrarea eficientă a documentelor de calitate și să înființeze fiecare proiect, asigurându-se astfel că fiecare proiect este configurat corect;

  • Evaluează nivelul de adopție BIM la nivel organizațional – în cadrul companiei;

  • Elaborează și actualizează strategii și proceduri pentru implementarea proiectelor în BIM;

  • Asista si instruiește echipele în procesul de configurare a proiectului;

  • Oferă asistentă în dezvoltarea zonelor logice ale proiectului;

  • Gestionează și distribuie documentele digitale coordonate către echipa de proiect;

  • Asamblează modelul de proiectare compus (coordonator) – pentru întâlnirile de coordonare;

  • Verifica anticipativ conformitatea cu cerințele și criteriile de proiectare și funcționare;

  • Va facilita întâlnirile cu Tehnicienii BIM – Proiectanți – Team Leaderi;

  • Se asigura că livrabilele sunt furnizate în conformitate cu formatele specificate;

  • Coordonează schimbul de fișiere BIM și arhivarea documentelor de referință;

  • Se asigura că livrabilele de proiecte sunt furnizate în conformitate cu formatele specificate.

Skill & Experience

  • Experiență: Competente

  • Are capacitatea de a explica procesul relevant în dezvoltarea BIM;

  • Are cunoștințele necesare pentru configurarea, execuție si verificarea de calitate a proiectelor realizate in software-ul BIM

  • Este o persoană pro activă, cu dorința de a se perfecționa și de a își consolida cunoștințele în permanentă, în ceea ce privește BIM și tehnologiile conexe;

  • Trebuie să posede și să mențină o etică excepțională a muncii, precum și să susțină valorile companiei și să solicite cel mai înalt standard de conduită de la sine și de la alții

  • Este necesar să posede bune abilități interpersonale, să fie foarte confortabil în a lucra eficient cu echipa, în colectiv

  • Abilitatea de a folosi timpul în mod productiv, de a maximiza eficiența și de a îndeplini obiectivele de lucru

  • Abilitatea de a-și asuma responsabilități suplimentare după cum este necesar, precum și de a determina și gestiona prioritățile cu îndrumări minime

  • Autodesk Revit Office (Word, Excel)

  • Revit Architecture

  • Revit MEP

  • Revit Structure

  • Navisworks Manage

  • Insight (energy analysis)

  • ReCap Pro

  • Autodesk Rendering

  • Autodesk Docs

  • Cunoștințe – Limba

  • Romana – Fluent (scris, vorbit)

  • Engleza – Fluent (scris, vorbit), alte limbi străine;