Digital Marketing Specialist

  • Afaceri și Finanțe, Comerț, Retail
  • Bucuresti, Bucuresti Sectorul 1
  • 1 year ago
  • 5050 - 6000 lei net
  • Full time

Job Description

Coordonăm un process de recrutare, pentru rolul de Digital Marketing Specialist pentru clientul nostru - liderul pieței din București, în zona de servicii de creditare pe termen scurt de tip amanet și schimb valutar. Companie de tip holding cu o experiență pe piață de aproape 15 ani, care totodată administrează cea mai diversificată platformă de tranzacționare pentru metale preţioase, electronice, bijuterii şi produse de lux.

Obiectivul principal al rolului:

Dezvoltarea campaniilor de marketing online in vederea creșterii volumului de vânzări.

Beneficii

  • Pachet salarial motivant;

  • Tichete de masă;

  • Laptop, telefon;

  • Abonament Bookster;

  • Asigurare de accident;

  • Abonament servicii medicale;

  • Majorări salariale anuale în funcție de performanță.

Key Responsibilities

  • Definire, verificare și testare functionalități noi implementate în website

  • Propunerea, implementarea și gestionarea campaniilor de marketing.

  • Interpretarea datelor din Google Analitycs, analiza performanței conturilor de Google Ads, Facebook Ads Manager etc

  • Monitorizează evoluția performanței KPI-urilor digitale și vine cu idei pentru îmbunătățirea acestora

  • Creaza si dezvolta profilele de buyer persona și se ocupa de implementarea și imbunatațirea proceselor de customer journey si customer experience.

  • Crearea graficii pentru diferite materiale de marketing (flyere, bannere web, afise etc), intern sau prin intermediul agentiilor de marketing cu care colaborăm;

  • Efectuează analiza pieței și a competiției.

  • Administrarea programului de fidelizare (carduri de fidelitate, sms-uri, newslettere)

  • Gestionează buna implementare a acțiunilor de marketing din agenții

  • Subcontactează furnizorilor externi pentru diferite servicii

Skill & Experience

  • Ești o persoană proactivă, organizată, creativă și dinamică

  • Ai bune abilități de comunicare verbală și scrisă;

  • Ai studii superioare (marketing, comunicare, relatii publice);

  • Constituie un avantaj dacă stăpânesti un program de editare grafica, Photoshop / Illustrator/ Canva etc.;

  • Ai + 3 ani experiență similară în ariile: marketing digital, content marketing, PPC

  • Concepte precum conversie, optimizare, funnel, SEO, PPC nu îți sunt străine.

  • Ai implementat și gestionat campanii de Google Ads, Facebook/ Instragram Ads și LinkedIn Ads; (TikTok constituie un avantaj)

  • Cunoștinte avansate Microsoft Office.

  • Ai abilitatea de a lucra eficient cu o agenție de marketing.