Gestionar cu rol în aprovizionare, Popești-Leordeni, Jud. Ilfov

  • Afaceri și Finanțe, Administrativ
  • Ilfov, Popesti Leordeni
  • 1 month ago
  • 4000 - 5000 lei net
  • Full time

Job Description

În acest moment al evoluției noastre, ne mărim echipa și vrem să atragem în povestea noastră de succes, un coleg care să ocupe postul de gestionar, cu o experiență de minim 3 ani în gestiune și aprovizionare, în domeniul construcții.

Oferim un mediu de lucru stimulativ, unde inovația și pasiunea sunt încurajate.

Dacă ești pregătit să te alături unei echipe de profesioniști, așteptăm să te cunoaștem!

Key Responsibilities

- Gestionarea materiilor prime, a materialelor, a sculelor și a dispozitivelor din gestiune;
- Introducerea corectă, la zi, a articolelor și a cantităților precum și alocarea lor pe noduri de analiză, din facturile de la furnizorii de materii prime și materiale în programul WinMentor;
- Efectuarea corectă de bonuri de consum și alocarea lor pe centre de cost și/sau noduri de analiză;
- Efectuarea corectă și la timp, pentru a ne înscrie în termenele asumate, a comenzilor de achiziții date către furnizorii agreați.

Roluri în companie
Postul are în componența sa 70% rol de gestionar și 30% rol de Achiziții:
- Efectuază recepția cantitativă, calitativă și valorică a mărfii conform cu comenzile emise de firmă și cu facturile primite de la furnizori;
- Depozitează marfa în condiții optime ( umiditate, căldură, frig, praf, etc ) pentru evitarea deteriorării acestora;
- Înregistrează în WinMentor intrările de bunuri în clasele de articole corecte, pe noduri de analiză și / sau centrele de cost corecte, în conformitate cu procedurile interne ale firmei;
- Înregistrează în WinMentor toate ieșirile, definitive sau temporare (scule), de bunuri, produse, articole, etc;
- Stabilește necesarul de aprovizionare după compararea zilnică a comenzilor de aprovizionare cu stocurile existente și propune superiorului direct necesarul de aprovizionare conform procedurilor de lucru;
- Centralizează comenzile de aprovizionare și pregătește marfa pentru livrare ( către echipele de montaj sau către clienții finali ).

Skill & Experience

Cerințe minime obligatorii:
- Educație minim necesară: studii medii;
- Experiență în gestiune și aprovizionare de minim 3 ani, în domeniul construcții;
- Cunoștințe de operare pachet Microsoft Office;
- Cunoștințe operare program de gestiune; WinMentor constituie avantaj;
- Cunoștințe de limba engleză la nivel mediu, constituie avantaj.