Inginer ofertare, echipamente termice, București

  • Arhitectura și construcții, Inginer constructor
  • Bucuresti, Bucuresti Sectorul 1
  • 2 months ago
  • 5050 - 6000 lei net
  • Full time

Job Description

Inginer ofertare – echipamente termice
Reprezinta firma in anumite situatii in relatia cu anumiti clienti sau furnizori, cand au loc discutii tehnice legate de oferte sau echipamente ce urmeaza a fi vandute sau cumparate de companie.

SCOPUL POSTULUI: 

Titularul postului are rolul de a asigura realizarea, din punct de vedere tehnic a ofertelor, suportul pentru reprezentantii de vanzari, suportul in ce priveste achizitia echiapmentelor tehnice, intocmirea comenzilor de achizitei pentru anumite categorii de produse, realizarea cataloagelor si listelor de pret ale companiei.

Key Responsibilities

ACTIVITĂŢI PRINCIPALE:

prezentarea, promovarea şi vânzarea produselor în conformitate cu standardele şi politicile comerciale ale companiei;
întocmirea şi remiterea ofertelor, întocmirea documentelor fiscale, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării şi finalizării acestora;
participarea la negocieri, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării şi finalizării acestora conform politicii comerciale a firmei

ATRIBUŢII PRINCIPALE (şi sarcini aferente):

intocmeste documentatia tehnica.
stabileşte şi participă la discutiile / întâlnirile cu clienţii in vederea vanzarii sau a cumpararii de produse si echipamente
întocmeşte documentele tehnice si sau comerciale (doar uneori) necesare cum ar fi: oferta, contract, factura proforma, factura fiscal, etc.
ofera telefonic asistenta clientilor si informatii
atunci unde este cazul transmite problemele catre departamentele implicate
daca este cazul realizeaza activitati specifice de logistica
daca este cazul participa si la alte activităţi specifice departamentului, conform insarcinarilor incredintate de catre Şeful Departamentului

RESPONSABILITĂŢILE POSTULUI:

Legat de activităţile specifice, răspunde de:

răspunde pentru buna desfăşurare a activitătilor de contactare, prezentare, promovare şi vânzare a produselor
este responsabil de întocmirea documentelor specifice activitătii sale zilnice si de indeplinirea altor sarcini incredintate de sefii ierarhici superiori in legatura cu atributiile postului
raspunde de respectarea temenelor de execuţie şi a cerinţelor de service pentru sarcinile primite
răspunde de atingerea obiectivelor stabilite.
Pastrarea confidentialitatii informatiilor si a documentelor legate de firma

AUTORITATEA POSTULUI:

participă la implementarea strategiei de vânzare;
asistă Şeful Departamentului la întâlniri şi negocieri;
urmăreşte derularea şi finalizarea contractelor.

Skill & Experience

  • Studii tehnice si experienta pe o pozitie similara

  • Atitudine pro-activa

  • Atentie la detalii, punctualitate

  • Comunicare foarte buna si inter-relationare la orice nivel

  • Atitudine profesionista