Inginer receptie service, București

  • Afaceri și Finanțe, Administrativ
  • Bucuresti, Bucuresti Sectorul 1
  • 2 months ago
  • 3050 - 4000 lei net
  • Full time

Job Description

INGINER RECEPTIE SERVICE
Rol in domeniul Administrativ-secretariat

Key Responsibilities

  • Mentine evidenta documentelor de intrare/iesire (comenzi de service, instiintari/ comenzi de reparatii/revizii de la clienti, devize de lucru, bonuri de consum si facturi fiscale pe reparatiile, constatarile si reviziile executate de catre tehnicienii de service);

  • Intocmeste devize estimative si le transmite clientilor;

  • Intocmeste bonuri de consum pentru lucrarile de service functie de cerinte

  • Intocmeste facturi fiscale pe lucrarile devizelor, a constatarilor de service catre clienti si tine evidenta acestora

  • Trimite devizele si facturile fiscale la clienti prin mail dupa lucrarile executate sau prin curier rapid, functie de necesitatile cerute in relationarea client-firma angajatoare;

  • Tine evidenta intregii corespondente purtata cu clientii folosind formularul Programator lucrari si mail-ul;

  • Impreuna cu directorul de service programeaza lucrarile de service si le evidentiaza in programatorul de lucrari;

  • Deschide/inchide comenzile in programul utilizat intern de companie;

  • Inmaneaza mecanicilor formularele ce formeaza dosarul interventie si verifica completarea acestora la finalizarea interventiei ;

  • Se ingrijeste din timp pentru ca magazia sa pregateasca piesele pentru reparatii, revizii si interventii la client astfel incat tehnicienii sa aiba doar de incarcat aceasta marfa in vederea plecarii la client, asigurand un flux de lucru fara timpi de asteptare din partea
    tehnicienilor suplimentar.

  • Factureaza interventiile si expediaza facturile catre clienti, acolo unde este cazul ;

  • Se ingrijeste ca la intoarcerea tehnicienilor de pe teren sau atunci cand este cazul sa centralizeze noile comenzi de reparatii si revizii pentru a emite in cel mai scurt timp catre client devizele si ofertele cerute de catre acestia.

  • Urca valoarea prestatiilor posibile catre clienti pe SEAP(SICAP) acolo unde clientul o cere si are grija de preluarea acestor urcari sa fie preluate conform procedurii SEAP;

  • Transmite la clienti contractele de service in forma de draft fara drept de semnatura.

Skill & Experience

  • Studii superioare (de preferat inginer) sau medii (tehnician)

  • Experienta in domeniu

  • Engleza nivel mediu spre avansat

  • Operare PC : Microsoft Office, programme de facturare

  • Permis de conducere – categoria B.