
Senior Payroll Specialist
- Afaceri și Finanțe, Funcționar contabil, contabilitate și audit
- Bucuresti, Bucuresti Sectorul 3
- 1 year ago
- 7050 - 8000 lei net
- Full time
Coordonăm un process de recrutare, pentru rolul de Senior Payroll Specialist, pentru clientul nostru jucător important în industria de procesare carne, aflându-se în top 5 în piața de mezeluri. Companie înființată în 1998, având viziunea de a fi prima opțiune a clienților săi, și totodată de a-și menține un standard ridicat al produselor, drept urmare deține următoarele certificări: ISO 9001 si ISO 22.000.
Se lucrează onsite la sediul clientului în sector 3;
Program de lucru: L V: 8.00-17.00;
Pachet salarial competitiv;
Tichete de masă;
Decont transport/cantina.
Obiectivul principal al rolului:
Asigurarea managementului procesului de calcul salarial, support in a gestiona implementarea unei noi soluții software pentru calcul salarial.
Ce vei face?
Calculul ștatelor de plată lunare în baza informațiilor din contractele individuale de muncă, pontajelor lunare și a alte documente transmise;
Întocmirea și transmiterea declarațiilor lunare (D112) /anuale privind contribuțiile salariale și impozitul pe venit;
Efectuarea plaților on-line a salariilor (avans și lichidare), a contribuțiilor sociale și impozitului pe venit;
Gestionarea concediilor de odihnă și întocmirea rapoartelor privind concediile efectuate și gestiunea concediilor medicale;
Întocmirea situațiilor lunare privind tichetele de masă, note contabile;
Întocmirea rapoartelor lunare solicitate de Management;
Întocmirea dosarelor pentru recuperarea sumelor privind concedii și indemnizații de asigurări sociale de sănătate;
Implementarea schimbărilor legislative privind administrarea de personal și salarizare;
Întocmirea raportărilor statistice obligatorii.
Licențiat(a) în Contabilitate/ Economie/ Finanțe/Psihologie;
Cunoștințe temeinice de legislația muncii și cazuistică în domeniul Resurselor Umane;
Experiență în domeniul salarizării și administrării de personal - minim 5 ani;
Cunoștințe avansate Excel;
Capacitate de analiză și sinteză, atenție la detalii;
Persoană organizată, responsabilă, orientată spre oameni și soluţii, deschisa, flexibilă;
Cunoștințe de operare în Charisma;
Limba engleză nivel mediu.