System administrator

  • Afaceri și Finanțe, Administrativ
  • Bucuresti, Bucuresti Sectorul 1
  • 3 weeks ago
  • 8050 - 9000 lei net
  • Full time

Job Description

Coordonăm un proces de recrutare pentru rolul de System Administrator pentru clientul nostru, o companie cu peste 19 ani de experiență în industria alimentară din România, artizani de calitate pentru produse gustoase și naturale pentru consumatorii de carne și produse din carne.

Scop - System Administrator este persoana cheie din cadrul departamentului IT care deține responsabilitatea de a participa la realizarea obiectivelor strategice si operaționale ale companiei:

  • Participă la realizarea misiunii, viziunii și a obiectivelor companiei;

  • Este responsabil de atingerea target-ului pentru indicatorii de performanță stabiliți de managerul departamentului;

  • Participă la realizarea obiectivelor departamentului;

  • Participă la realizarea unui climat organizațional colaborativ și performant.

Key Responsibilities

  • Colaborează cu ceilalți administratori de sisteme informatice și cu toate departamentele companiei pentru atingerea obiectivelor strategice și operaționale stabilite;

  • Comunică cu toți colegii și oferă sprijin tehnic atunci când este necesar;

  • Responsabil de instalarea și configurarea stațiilor de lucru, instruirea utilizatorilor, rezolvarea de probleme de software și hardware (HelpDesk); 

  • Asigură funcționalitatea optimă a rețelei și a echipamentelor de rețea (proiectare, instalare, monitorizare);

  • Administrează serverele companiei;

  • Supraveghează traficul de date, starea rețelei, a serverelor;

  • Supraveghează și gestionează securitatea rețelelor interne;

  • Are disponibilitate de a răspunde urgențelor tehnice în afara programului standard de lucru.

Skill & Experience

  • Experiență relevantă în administrarea sistemelor informatice;

  • Know-how tehnic, cu experiență în: Qlik View, Cross Point, Fleet Manager, servere fizice și virtuale, security cu management FortiGate, Active Directory, Charisma ERP;

  • Cel puțin 2 ani de experiență într-un un rol similar;

  • Este nevoie de o persoană cu inițiativă, implicată;

  • Bună capacitate de organizare și prioritizare;

  • Competențe dezvoltate de comunicare și colaborare;

  • Competențe dezvoltate de analiză, sinteză și raportare;

  • Studii superioare finalizate;

  • Cunoștințe avansate de limba engleză.