
Warehouse Manager
- Afaceri și Finanțe, Administrativ
- Olt, Caracal
- 1 week ago
- 7050 - 8000 lei net
- Full time
- Private
- Urgent
Coordonăm un proces de recrutare pentru rolul de Șef Depozit pentru clientul nostru, o companie cu peste 19 ani de experiență în industria alimentară din România, artizani de calitate pentru produse gustoase și naturale pentru consumatorii de carne.
Scop: Șeful de Depozit este persoana cheie din cadrul funcțiunii Logistică care deține responsabilitatea de a participa la realizarea obiectivelor strategice si operaționale ale companiei:
Participă la realizarea misiunii, viziunii și a obiectivelor companiei;
Este responsabil de atingerea target-ului pentru indicatorii de performanță stabiliți de managerul departamentului;
Participă la realizarea obiectivelor departamentului;
Participă la realizarea unui climat organizațional colaborativ și performant.
Beneficii
Salariu motivant, raportat la experiență și nivelul de cunoștințe;
Loc de muncă stabil, contract pe perioadă nedeterminată;
Tichete de masă, abonament medical, decont de transport;
Mediu de lucru dinamic, cu posibilitatea de avansare în timp.
Șeful de Depozit previzionează, planifică, organizează, coordonează și controlează activitatea depozitului din Caracal:
planifică, coordonează și evaluează activitatea personalului din depozit, prevenind situațiile care pot împiedica atingerea obiectivelor și intervenind pentru a corecta problemele care pot apărea;
promovează un mediu de lucru motivant și este preocupat de retenția personalului în subordine;
asigură respectarea normelor interne, intervine în gestionarea neînțelegerilor dintre angajați și impune sancțiuni atunci când este necesar;
se implică în activități administrative (programarea și aprobarea concediilor, asigurarea necesarului de personal, completarea fișelor de post etc.);
solicită constant feedback și rapoarte relevante pentru activitate din partea echipei, pentru a lua cele mai bune decizii;
supraveghează și asigură respectarea standardelor specifice activității de depozitare a alimentelor și a normelor de siguranță la locul de muncă;
analizează activitatea din depozit, identifică oportunitățile de optimizare și implementează schimbări pentru a crește performanța echipei;
raportează către echipa de management și colaborează cu toate echipele din cadrul companiei pentru asigurarea îndeplinirii obiectivelor.
Know-how tehnic, cel puțin 3 ani de experiență în domeniul logisticii/depozitării (preferabil de alimente);
Cel puțin 2 ani de experiență într-un un rol similar, cu funcție de coordonare;
Este nevoie de o persoană cu inițiativă, implicată;
Bună capacitate de organizare și prioritizare;
Competențe dezvoltate de comunicare, coordonare și colaborare;
Competențe medii de utilizare a pachetului Microsoft Office;
Competențe dezvoltate de analiză, sinteză și raportare.